La Cambra de Comerç de Girona organitzarà tallers per promocionar el comerç local de la Jonquera

També els ofereix la possibilitat de fer diagnosis acurades per identificar els punts més forts i més dèbils de les empreses i, a partir d’aquí, fer-los recomanacions

per Redacció

Economia

L'objectiu final és millorar el rendiment dels negocis
L'objectiu final és millorar el rendiment dels negocis | Arxiu Infojonquera.cat

La Cambra de Comerç de Girona està impulsant, entre mitjans de setembre i mitjans de novembre, una trentena de tallers i cursos especialitzats per ajudar a impulsar el comerç local i el turisme en deu municipis de les comarques gironines. I una de les seus serà la Jonquera. Les altres seran Figueres, Castelló d’Empúries, l’Escala, Llançà, Roses, L’Estartit, Blanes, Banyoles, Hostalric i Puigcerdà.

Entre les propostes formatives més destacades hi ha les jornades sobre interiorisme comercial, comerç electrònic, neuromàrqueting, feng shui per al comerç, creativitat comercial, Instagram, estratègies de fidelització o fotografia aplicada al comerç digital i les xarxes socials.

La directora de l’àrea de Comerç i Turisme de la Cambra de Comerç de Girona, Núria Pascual, explica que aquesta mena de cursos pràctics, combinats amb les anàlisis d’innovació comercial que també impulsa la Cambra (se n’acaba d’obrir una altra convocatòria), són una bona iniciativa per revalorar i potenciar els establiments. “El comerç local viu una època de canvis, amb una competència ferotge d’altres fórmules comercials, però gràcies a les noves tecnologies i la innovació podem aconseguir que es mantinguin com una oferta atractiva i econòmicament viable al teixit urbà dels nostres pobles i ciutats”, explica Pascual.

En les diagnosis comercials, que són gratuïtes, un tècnic especialista fa una profunda anàlisi de diferents aspectes de cada comerç i identifica els punts forts i febles en set àrees clau del negoci. Sobre la base d’aquesta anàlisi, es proporcionaran recomanacions clau per optimitzar la gestió de l’establiment comercial. Es facilitaran idees, fàcilment i ràpidament aplicables. Els principals destinataris són autònoms, microempreses i pimes del sector comercial detallista que comptin amb, almenys, un establiment comercial o punt de venda físic.

Comentaris


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article