El reportatge sobre l'AP-7: embussos, accidents i falta d'inversió i manteniment
El reportatge del "30 minuts" mostra l'estat actual de l'autopista AP-7, la seva perillositat i la falta de manteniment

Cinc anys després de la desaparició dels peatges, l'AP-7 continua acumulant més trànsit i més incidències, una situació que també es fa especialment evident al tram de la Jonquera, un dels punts més delicats de tota l'autopista. Aquí la infraestructura passa de tres carrils a només dos tant en sentit França com en sentit Barcelona, un coll d'ampolla que afavoreix les retencions i complica la circulació, especialment durant els caps de setmana, les operacions especials i els períodes de vacances. Per a aquest diumenge el reportatge AP-7, al límit, del programa 30 minuts, posa de manifest que l'autopista ha arribat al seu sostre de capacitat. "No se li pot demanar més del que pot donar", afirma el president del RACC, Josep Mateu, que considera que la via "ha deixat de ser una via ràpida". A més de la saturació, el documental també alerta del deteriorament del ferm i dels problemes de manteniment que afecten aquesta infraestructura estratègica, principal porta d'entrada i sortida entre la Península i Europa.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari